December 31, 2011

Natalya; my new 2012 baby!

It's a very tough decision for me.
To let go my Anya the Tab, who has always been by my side through out 2011.
Sigh~
Tapi, saya dah terjatuh cinta pandang pertama dengan Note.
Serba salah jadinya. Tak pernah macam ni pon selama  badan dikandung hayat.
Sumpah tak pernah.
Tak pernah langsung!
Ni kali pertama.
Memang susah untuk lepaskan. Sebab dah banyak kenangan manis bersama, pahit pon ada jugak.
Selain K, Anya jugak jadi peneman setia ketika saya sedang bersakit-sakit untuk membawa Thaqif melihat dunia buat julung kalinya.
Terlalu banyak kenangan.
Anya juga adalah hadiah ulang tahun yang ke-25 dari K.
Memang terlalu tinggi harga sentimentalnya.
Tapi tu lah, setiap kali terlihatkan Note, hati mesti meronta-ronta.
Dalam masa yang sama akan teringatkan Anya juga.
Tapi saya perlu kan Note.
Note lebih sesuai dan padan untuk saya.
Note sangat sempurna di mata saya walaupun ramai yang memuja si 'Siri'
Keadaan menjadi lebih complicated bila K suruh saya pilih hadiah hari lahir yang 26.
(Ya, saya selalu dapat hadiah lebih awal dari tarikh lahir sebenar)
Pilihan a,b,c,d yang diberi semuanya tersangat menikam jiwa.
Memang stress beberapa hari ni.
Takut tersalah buat keputusan.
Yelah, tawaran emas macam ni bukan dapat hari-hari.
Sekali, 2 atau 3 kali setahun je.
Jadi saya memang kena fikir semasak yang boleh.

A.
my dream kind of dressing table which i already found one in SSF.


B.
my (our) dream of kitchen island which we already have the design.



C.
my love at first sight 



D.
shopping spree at Johor Premium Outlet.




Tak ke pening dan stress tu?
Semua saingan sengit.
Tapi yang dressing table tu memang termasuk dalam birthday wishlist 2012 pun.
Cinta pandang pertama saya tu langsung takda dalam list.
Nampak tak betapa hebatnya kuasa cinta pandang pertama? Har-har-har!!
Tapi saya tak boleh tamak.
Saya kene pilih satu je untuk hadiah hari lahir.
Saya tak kira harga mana paling mahal.
Tapi saya kira yang paling saya perlukan dulu buat masa sekarang.
Setelah lama berfikir macam dah separuh gila.
Saya buat keputusan untuk memilih untuk memliki cinta pandang pertama saya tu.
Nama dia Natalya the Note.
Gembira sebab saya dah ade 'bff' baru.
Tapi sedih sebab Anya dah takda.
Masa nak lepaskan Anya tadi rasa macam sedih yang amat.
Drama kan?
Tapi saya tak tipu, memang rasa sebak.
Pegang Natalya pon masih menggigil.
Rasa lain.
Tapi tak dapat dinafikan, Natalya memang terbaik.
Terima kasih sayang!
Eventhough i had an absofucking hard time to choose.
But i did it! Pheuw~



Love,
Mrs.K

No comments:

Post a Comment

Speak Up Your Witty Thoughts Here!