October 2, 2011

He Light Up Our Life With His Sweetest Smile






The 2 videos was recorded before we went out for present hunting and the birthday party. He's been a really good boy today. He woke me up with a slap on my face. And when I opened up my eyes i see him smiling at me, and he keep touching my face and lick it! Geraaaam tau. Bile dah geram habislah Thaqif I keje kan. Cium cium cium die banyak. Dia suka sungguh kene cium, tadah je muka. Lepas tu senyum2. Lepas dah bangun tido kitorang sembang2, lepas tu I ajak Thaqif teman i buat breakfast kat bawah sebab Papa dia still tido.I let him play at his playgym and turn on Nicklodeon because he doesnt like BabyTV. It was Spongebob Squarepants on the TV, He likes Spongebob. But not as much as he likes Trainsformers.




I masak dengan senang hati harini, Sambil tu buat laundry sekali.Mood Thaqif betul2 baik harini. Lepas dah penat main2, sembang2, tengok TV, i bagi die  mandi. Lepas tu feeding time after that terus i bagi die tido. Nak bagi tido pon senang, tak banyak songeh. Kejap je dah settle. Lame gile pulak tu tido. from 1040AM til 1PM. Yang mama die punya lah mcm lipas kudung mandi, siapkan bag2 sume sebab pukul 12 nak keluar cari present. Tapi Thaqif boleh pulak tido lama. Selalu dia tido kejap2 je. 

Around 1PM Thaqif woke up, without crying. Amazing. Selalu bangun tido je mesti nak nangis takpun buat2 nangis. Memang good boy betul harini. Mama sayang lebihlah macam ni! Masa cari present pon die okay, cool je. Merengek kejap sebab nak susu, itu je. Kat birthday party laaaaaaaaaaaagi die seronok. Happy kemain. Lepas habis birthday party pegi furniture hunting pulak. Still good mood jugak.Otw back home tido, sampai je rumah bangun, Pastu main2 kat playgym, then i bathed him changed his clothes, fed him, read him bedtime story, lepas tu settle. Penat, itupun tak sempat nak lari pegi cukur jambul baby Ayden kat Bukit Beruntung. Haih~



Glory glory Man United! Thanks to Uncle Danial and Aunt Tina for that Man U shirt all the way from Old Trafford!

Baby Chelsea and Baby MU. That's baby Andee, he's 2 weeks older than my lil' einstein.


Ooooopsss sorry. I'm not joining you guys. Barca dihatiku.

With Aunty Lynn. Bonda Tuah and Andee yang cun!

With Aunty Zira, soon to be married.


 Moral of the story, kalau hari2 Thaqif macam ni kan best!!! Mesti lagi sayang lebih! hihiihi...









p.s : Thanks for giving us an awesome Sunday my Lil Einstein! We love you to the bone!


p.s.s : One Prada caught my eyes while present hunting. Weird, i dun usually fall for Prada tho. Gunna get, get ;/






Love,
Mrs.K

No comments:

Post a Comment

Speak Up Your Witty Thoughts Here!